Call of Duty 4
25. 8. 2009
Očekávaná novinka na poli 3D stříleček nabízí celkem čtyři obtížnosti, přičemž kromě poslední veteránské není hra nijak těžká. Ale párkrát asi budete mít hodně problémů, když skript hází na bojiště jednoho protivníka za druhým a vy nemáte moc míst na pořádné krytí. Připadá mi, že nejvíce úmrtí zde zabezpečují nepřátelské granáty, než nějaká kulka a dobrý pozor si musíte dávat také na hořící auta, protože ty po chvíli velice efektně a hlavně účinně vybuchují. Vůbec exploze a kouř je naprosto reálný, dýmová stopovka letících RPG střel je úžasná! Je docela zajímavé, že na jedné straně tvůrci vytvořili zmíněná vybuchující auta, ale také schopnost střel prolétávat tenčím materiálem (úzká zeď, dřevo, plechy, atd.), takže můžete zasáhnout protivníka za lehčím krytem, ale jinak je prostředí opět naprosto neinteraktivní a po hříchu nelze prakticky vůbec nic zničit.
Na pytel to je v jedné z úrovní za SAS v Ázerbajdžánu, kde v noci prohledáváte vesnici kvůli skrývajícímu se teroristovi a k dalšímu opěrnému bodu vás naprosto lineární a povětšinou velice úzká úrove�? (s dalšími je to lautr stejné) nutí k cestě přes lucernami osvětlený chodník, kde jste velice jasným a viditelným cílem. Samosebou že si nemůžete pomoci sestřelením těchto světel, což umož�?oval již dávno např. úplně první Medal of Honor! Spolu s ne zcela vyladěným skriptováním, kde se na plac občas servírují tuny nepřátel, kteří jako mávnutím kouzelného proutku zalezou po překročení neviditelné linie, je neinteraktivní prostředí asi nejvíce mrzuté . Přitom třetí díl, který vyšel pouze na konzole, čitelným skriptováním vůbec netrpěl. V něm jste se mohli krýt a po několika posilách bojiště samo utichlo.
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář